sunnuntai 19. kesäkuuta 2016

Omakuvia

Kummipoikani on löytänyt saksilla leikkaamisen ilon. Ette kuulkaa usko millasta silppua se pienimies saa aikaiseksi.... Hän leikkaa myös perhosia sellaisella perhoskuvioleikkurilla, jotka sitten leikataan vielä pienemmiksi silppukasoiksi. Haavereita ei ole saksien kanssa  vielä onneksi sattunut. Ostin hänelle uudet siniset Mikki Hiiri-kuvioiset lastensakset, hän ei vaan vielä tiedä sitä.

Aiemmin blogissa on esitelty 1,8-vuotiaan pojan maalausharjoituksia. Tällä kertaa 3,8-vuotiaalla oli käytössään paperia ja kuulakärkikynä. Syntyi omakuvia:
Kummipojan omakuva.
Minä: Mikä siinä on?
Kummipoika: Minä!
Minä: Onpa hieno. Missäs sinun silmät on?
Kummipoika: Tässä. [piirtää silmät] Noin.

[käännän uuden lehden ja poika alkaa piirtää]
Hennan muotokuva. Onpa muuten hienot hiukset! Tuollaiset toispuoleisethan ne on.
Minä: Mitäs siitä tulee?
Kummipoika: Sinä!
[keskittynyt hiljaisuus]
Kummipoika: Tässä on sinun silmät. Sinulla on pienet silmät. [pipertää kynällä pikkuruiset silmät ja kanimaisen X-suun] Minulla on ISOT silmät.
Minä: Niin, minulla on pienet silmät... :D 

Käsillä tekeminen jatkukoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti